niedziela, 23 września 2012

. ombre & studs

Witam:)
Niedawno pisałam o tym, że w sh znalazłam sukienke, w której wybiore się na półmetek:) Jednak nie leżała ona na mnie do końca dobrze, z powodu zbyt dużej ilości materiału, z którego zrobiona była podszewka. Więc musiałam się tym zająć :)
Nie widać zbyt dużej róznicy na zdjęciach, ale gdy ja ubiorę, to nie pogrubia mnie tak bardzo, jak przed przeróbką :P

 Sukienka przed:



Kilka rozpruć, cięć i przeszyć (i bałaganu :D):
 

I sukienka po (zwężyłam i obcięłam podszewkę):
 


I do tego półmetkowe buty:


Ombre i ćwieki, czyli wszystko to co modne :P Jeszcze tylko szeroki pas z ćwiekami cała półmetkowa stylizacja będzie gotowa:)

Zdjęcia w sukience ukażą się dopiero po imprezie :P

W przyszłym tygodniu będę robić zdjęcią z Agnieszką i może dodać jakąś stylizacje.
A tymczasem do zobaczenia:)

5 komentarzy:

  1. lekkie przemeblowanie w pokoju? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mnie ciekawi to jak bedziesz wygladac na polmetku, bo coraz rzadziej widzi sie dziewczyny w dlugich sukienkach na tego typu imprezach. i do tego te buty... no jestem ciekawa jak to bedzie wspolgrac. czekam na zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. co z półmetkową stylizacja? ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak w niej wyglądałaś , kiedy doczekam się zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń